keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Hyi piikkejä

Maanantaina kävin ottamassa tetanus-rokotteen. Tänää kävin ottamassa B-hepatiitin ykkösosan. Apteekissa odottelee e-reseptit vielä meningokokille ja B-hepatiitin kahelle muulle osalle, ne käyn nappaamassa 1.2. paitsi hepsun viiminen osa on kesällä. Ja sitte pitää tehä keväämmällä tuberkuloositesti/keuhkoröntgen. Hyi torakka, mä nimittäi inhoon piikkei yli kaiken...

Eilen toimitin ryhmänohjaajalle sen keskeyttämislomakkeen. Eilen sain myös lääkärinlausunnon kun Amerikassa AFS oli vaatinut lisätietoja jostain. Kaikkia näitä asioita on hoideltu jo melkeen vuoden, no ei ihan, 3/4 vuotta ehkäpä. 
1. hakemus, haastattelut, virallinen hakemus lääkäri- ja koulu yms. papereineen, rokotuksia, ja kaikkea. Välillä se on ollu vähän stressaavaa että tekeekö kaiken varmasti oikein ja saa ajoissa asiat hoidettua yms. 

Silti mä en sisäistä vielä sitä tosiasiaa että mä lähden noin 7 kuukauden päästä kauas kauas pois. Ei oo tullu vielä niin hetkauttavaa tietoa että mun aivoissa ihan oikeesti loksahtais et heihaloo. Koko ajan mä vaihtoa mietin ja siitä puhun mut silti se tuntuu vielä niin kaukaiselta ja jotenki saavuttamattomalta, vähän niinkuin pelkältä unelmalta jota on vasta toivomassa tulevan todeksi. Ja kuitenki tietää että se on jo totta, paperit on jo Yhdysvalloissa, hakemus koulunkeskeyttämiselle vaihtovuoden takia on jo ties missä, lääkärikäyntejä on ollu vähän turhanki paljon, kaikki muutkin osaa kysyä asiasta, se ei siis oo vaan mun pään sisällä. Tuntuu tosi oudolta :D

Kuitenkaan mä en millään malta odottaa lähtöpäivää, tai no ensiks niitä sijotustietoja ! Oon ihan innoissani koko ajan ja mua ei oo vielä missään vaiheessa alkanu mietityttämään että miks mä teen näin tai että onkohan tää sittenkää hyvä juttu. Mä oon yhtä täysillä mukana ja riemuissani ku koko ajan. August, please come soon :-) !

Mulla on nyt ollu koulun kanssa niin hirveesti kiireitä ja paineita sekä olin kipeenäkin muutaman päivän että en oo kerenny tekemää mitään omia kivoja juttuja; valokuvaamaan, soittamaan pianoa, kattomaan leffoja, käymään salilla... Tuntuu pöhköltä. 
En nyt muista oliks mulla jotain muuta ajankohtasta asiaa mut anyway nyt on pakko mennä taas muiden hommien pariin !
Älkää paleltuko alkaviin Tammikuun jäisiin pakkasiin, mäki yritän olla kiroomatta sitä ;)

Heijuu ja juukelispuukelis 


IMG_6435 IMG_6176 IMG_6482

6 kommenttia:

  1. Vilkasin ensin tuota otsikkoa vaan nopeasti ja luin sen että "hyviä piikkejä" :D Kieltämättä hetken mietin, että mikähän postaus se sellanen mahtaa olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oisin varmaa itekkin ihmetelly vähän ! :D

      Poista
  2. Mustaki ajatus siit et ens syksynä oon poissa tuntuu niin vieraalta et en viel käsitä asiaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on varmaa taas näitä tuntemuksia minkä ainoostaa muut vaihtarit voi ymmärtää.. :>

      Poista
  3. Tiivistit mun ajatukset just täydellisesti, mäkää en vaa käsitä et oon lähössä, vaik aattelen ja ootan sitä kokoajan.

    VastaaPoista