torstai 18. heinäkuuta 2013

Host family + Williamsburg

Moikka! On pitäny tulla kirjottelemaan jo aikasemmin mutta mulla ei ole aikaa! Koko ajan menossa ja tekemässä ja aika vaan yksinkertasesti loppuu kesken. Nyt oon isovanhempien luona Kuhmossa ni nyt on vähän aikaa päivitellä tännekkin.

Ensiks haluan sanoa että mun host family on mahtavuutta! Parit sähköpostit ollaan perheen kanssa lähetelty ja sen lisäks host mama tuli facebookissa juttelee ja ollaan nyt muutamana päivänä puhuttu sekä eilen sitte puhuin hostmaman lapsenlapsen 13v Thaynen kanssa koko illan facebookissa, meil oli hulvatonta! :D Musta on ihana kun hostmama kutsuu mua honey :') Oon nyt niin innoissani lähdössä tonne, musta tuntuu ettei mun kuuluis mennä mihinkää muualle ku just Williamsburgiin ja just Kimin ja Edin ja heidän perheen luokse. Kimin molemmat lapsenlapset on lisänny mut fb kavereiks sekä sitte mun ilmeisesti-tuleva-liaison. Se on jotenki niin ihan tunne aina kun sieltä päästä otetaan yhteyttä ja kun kaikki kuulemma niin kovasti odottaa että meen sinne! :)
Oon myös jutellu yhen suomalaisen tytön kanssa joka oli viime vuonna tässä perheessä ja hän tykkäs ihan hirmusesti!

Perhe asuu omakotitalossa ja jos oikein oon ymmärtäny ni aika keskeisellä paikalla jotenki. Saan kai oman huoneen. Perhe on aktiivinen ja tykkää ulkoilusta, passaa mulle! Kimillä ja Edillä on molemmilla aikuisia lapsia ja lapsenlapsia ja he on tiiviisti tekemisissä toistensa kanssa.

Williamsburg on n. 1300 asukkaan kaupunki, se on vuoristoista seutua () ja siel on paljo maissipeltoja! Siin lähel menee Juniata River jonka varrella Lower Trail, semmonen vähän niinku vaellusreitti joka on tosi suosittu. Ja mitä oon ettiny paikasta yleisestikkin ni vaikuttaa kyllä ihan mahtavalta mun makuun!

Siellä se ooooon!!!!!

googlen mukaan tää on Williamsburgia!

ja googlen mukaan tää kuva on jostain päin Williamsburgia
Koulu mihin meen on Williamsburg high school, n. 600 oppilasta. Tuun olemaan BLUE PIRATE so cool! Ei
vielä mitään hajua juniori vai seniori tai mitä aineita tulee olemaan mutta eiköhän nekin selviä! Hostmama kysyi että haluisinko liittyä koulun bandiin (tai luulen et orkesterista on kysymys mut en oo varma) että otanko huilun mukaan. Ja vastasin että ois kyllä ihan mahtavaa! Ala asteella siis soitin poikkihuilua ja sen jälkeen tosi harvoin oon soittanu mut nyt on ihan mahtavuutta et pystyn tavallaa alottaa sen uudestaa! Jeee!! 
Koulu mulla alkaa 26.8. eli siinä on 2½ viikkoa aikaa tutustua perheeseen ja paikkoihin ennen koulun alkua. Sitä ennen mennään kuulemma koko perheen kanssa muutamaks päiväks Virginia Beachille, uuu kelpaa kyllä sekin mulle! Host mama sanoikin yks päivä että "hope you like to do things we don't stay home much" :) well yes i do.

blue pirate, koulun logo
hyh huono laatu
Virginia Beach! Tonne lähetää reilu kuukauden päästä!
AFS:ltä tuli lentotietojakin tässä yks päivä. Nyt vast tajusin et siin on joku orientaatio siel jenkkien päässä? Siitä tulee kuulemma lisää tietoa myöhemmin. En vielä tiedä mitä jenkkien sisäisiä lentoja mulla on mut luulen kyl et nycistä lennän vielä johonki.

Mulla alkaa vähän olla stressiä hoitamattomista asioista. Tuliaisia en oo hankkinut vielä yhtään, pakkausta en oo miettiny vielä yhtään... Mä en kerkiä tehä yhtään mitään. Ja seuraavaan kahteen viikkoon en tuu olemaan kotona ku nyt oon Kuhmossa sukulaisten luona, täältä lähen lauantaina Pieksämäelle kaverin luo, tiistaina lähetään Jessen kanssa varmaan viikoks mökille ja sit siin ei oo enää ku reilu viikko ja siinä vaiheessa tuun olemaan samassa tilanteessa ku nyt eli asiat hoitamattomana. Dafuuug! Ja parit läksiäisetki ois pidettävänä. Oikeesti, aika loppuu kesken! Kolme viikkoa lähtöön! Fiilikset niin sekavat kun olla voi, haluaisin lähteä just tällä minuutilla mun hostperheen luokse Williamsburgiin mutta en oikeesti haluais jättää mun perhettä, ystäviä ja - mikäpahinta - Jesseä tänne vuodeks! Tää on hullua!

Mut nyt on tullu niin pitkä postaus et jätän tän tähän. Kun kerkeän nii tuun kirjottelemaan enemmän fiiliksistä ja lisäilemään kesäkuvia! Mun puolesta hyvät yöt ja kesänjatkot teille kaikille plus kaikille lähteville vaihtareille HURJASTI TSEMPPIÄ!

Cya!

10 kommenttia:

  1. Ihanaa että sulla on kiva perhe!:) voin niin samaistuu tohon, ettei vois kuvitellakaa menevänsä muualle ku just mun host perheen luo. Mustakin tuntuu että mun kuuluu mennä just Utahiin ja mun hostien kanssa viettämään vaihtovuotta.

    Kivaa vaihtovuoden odotusta sullekin!:p Pian se koittaa meillä molemmilla!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl ihan huippujuttu et meil molemmil sattu niin hyvät perheet koska se on kuitenki se vaihtovuoden tärkein asia!
      Kolmen viikon åpäästä sitä mennään, tsemppiä sullekkin ja oikein hyvää vuotta! :

      Poista
  2. Oon onnellinen sun puolesta, mut särkee sydäntä ku miettii et lähet :$ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä anna sen särkeä. Muista, rakas, et tuun kuitenki takas <3 vuosi onvaan vuosi! Ikävä tulee <3

      Poista
  3. Ihanaa :) samaa ajattelin omasta perheestä!! vielki pidetään yhteyttä ja tullaan näkeen vielä joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hienoa että kolahti niin hyvin että jälkeenpäinkin ootte vielä yhteyksissä! toivon samaa omalla kohallani :-)

      Poista
  4. Hei mä oon kuhmosta kotosin :)Mut tää sun blogis on tosi ihana ja toivosin että vilkaisisit mun blogia :) kapsynblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sittehän meillä saattaa olla samoja tuttujakin :) kiitos paljon! Käyn kattomassa sunkin blogin :)

      Poista